همه رو برق، ما رو گاز ادیسون

خرید بک لینک
ساعت ۶ تا ۷:۱۵ عصر که کاری ندارم، درِ اینجا رو میبندم و میام بیرون. میرم تو کوچه پسکوچهها یه تابی میزنم. کوچههای قشنگی داره اینجا. خلوته و فضای سبز و درختاش قبل از غروب قشنگه. اینکه میگم قشنگه، به معنی این نیست که چیز خاصی باشه. از تو چه پنهون چن همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 14:00

مناظره انتخاباتی برگزار میکنید؟ خاک بِ سرم، پخشِ زنده؟ حین مناظره، آقای هاشمیطبا دوبار از لغت اپوزیسیون استفاده کرد. اصن شما برو یه آمار بگیر ببین چند درصد از ملت معنی اپوزیسیون رو میدونه؟ نکنه واقعا انتظار داری این جماعت نامزد اصلح رو انتخاب کنن همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 2:59

دینی که با طنز بلرزد، عقیده نیست. عقده است[خطاب به مکارم شیرازی]

همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 2:59

همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 2:59

chapter1توی اتوبان، ۱۵ ثانیه قبل از اینکه برسم به پل وحید، یه BMW m6 با سرعت از کنارم رد میشه. با توجه به اینکه سرعت من ۹۰ تاست احتمالا اون بیش از ۱۶۰ تا سرعت داره. ثروت. chapter2بلافاصله بعد از پل وحید، یهو اتوبان شلوغ میشه و ماشینا میزنن رو ترم همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 2:59

آخرِ شب که برمیگشتم خونه، یه آقایی با پرایدش وایساده بود گوشهی خیابون و یه ۴ لیتری دستش گرفته بود. شیشه رو دادم پایین. گفت که بنزین تموم کرده و ...

حرفشو قطع کردم و گفتم؛ به خدا اعتقاد داری؟

سوال بیجایی بود انگار. با تعجب گفت؛ ها؟

سوالم رو تکرار کردم؛ به خدا اعتقاد داری یا نه؟

شونههاشو انداخت عقب و گفت؛ آره به خّدا.

با خنده گفتم؛ «پس بهش بگو بیاد کمکت کنه»

و رفتم.

همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:06

تمرکز ندارم. عصر از خوف خدا غش کردم و در نتیجه حالا خوابم نمیاد. دل و دماغ هیچ کاری نیست. حالم خوش نیست. فکر کنم دلِ هیشکی اندازهی من به تموم شدن دنیا رضا نداشته باشه. رخوت عجیبی روی تخت افتاده. یه وجود مشمئز کننده. هیشکی خونه نیست. نمیدونم کجان. میلی هم برای اینکه بهشون زنگ بزنم ندارم. در عین حال یه دلشورهی مسخره دارم که مطمئنم با فهمیدن اینکه والدینم کجا هستند هم، برطرف نمیشه. من اصلا کاری ب همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:06

همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:06

نگاهی به تحولات منطقه٬ ایران و جهان (از پنجرهی اتاق من)


ادامه مطلب
همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: جمعه 8 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:06

صفحه بندی